Március 29. (nagypéntek) A BEmutatóterem NYITVA - Március 31. és Április 1. (Húsvét) BEmutatóterem ZÁRVA - április 7. vasárnap EXTRA NYITVA 10:00-14:00
Menj a leltárba Adja el az autómat

Porsche 914

Porsche 914 classic

Az 1960-as évek végén a Porsche és a Volkswagen is készen állt az új modellekre; A Porsche cserét keresett belépő szintű 912-es modelljéhez, a Volkswagen pedig egy új sportkupéra vágyott a Karmann Ghia helyére. Akkoriban a Volkswagen autók fejlesztését nagyrészt a Porsche gyártotta. Ferdinand Piëch, a Porsche kutatási és fejlesztési felelőse, végső soron a 914-es projektért volt felelős. Eredetileg az volt a terv, hogy az autót egy lapos 4 hengeres motorral, mint a Volkswagen, és egy lapos 6 hengeres motorral, mint egy Porsche, adják el, de a Porsche a fejlesztés során úgy döntött, hogy kockázatos üzlet lenne a Porschét és a VW-t ugyanazon a karosszérián tartani. felhasználásával, és meggyőzte a Volkswagent, hogy mindkét változatot Porscheként értékesítse Észak-Amerikában.

Az első 914-es prototípust 1. március 1968-jén mutatták be. A helyzet azonban bonyolulttá vált, miután a Volkswagen elnöke, Heinz Nordhoff 12. április 1968-én meghalt. Utóda, Kurt Lotz nem állt kapcsolatban a Porsche-dinasztiával, és ennek eredményeként a szóbeli A VW és a Porsche közötti megállapodást felmondták. Lotz véleménye szerint a Volkswagennek minden joga megvolt a modellhez, és nem habozott megosztani azt a Porschéval, amíg nem osztják meg a költségeket. E döntés miatt a 914-es árképzési és marketingkoncepciója még a sorozatgyártás megkezdése előtt megbukott. Emiatt jelentősen megemelkedett a futómű ára, a 914/6 pedig majdnem annyiba került, mint a 911T. A 914/6 nem fogyott túl jól, míg a jóval olcsóbb 914/4 modellfutása során a Porsche bestsellerévé vált.

A VW változatok eredetileg 80 LE-s üzemanyag-befecskendezéses, 1.7 literes lapos-négyes motorral rendelkeztek, amely a Volkswagen léghűtéses motorjára épült. A Porsche 914/6 változatban az 110-es 2.0T 1969 lóerős, 911 literes lapos hatos motorja volt. A 4 hengeres autókat Volkswagen-Porsche néven értékesítették az európai VW-kereskedők. A rossz eladási adatok és a növekvő költségek miatt a 914/6-os változat gyártását 1972-ben le kellett állítani, miután 3,351 darabot gyártottak. Ezt a Volkswagen Type 100 motor új, 2.0 LE-s, 4 literes, üzemanyag-befecskendezéses változata váltotta fel 1973-ban. 1974-ben az 1.7 literes motort egy 85 LE-s 1.8 literes váltotta fel, és az új Bosch L-Jetronic. befecskendező rendszert adtak az amerikai autókhoz. A 914 gyártása 1976-ban fejeződött be. A 2.0 literes lapos-négyes motort továbbra is használták a 912E-ben, amely a 924-es megjelenéséig belépőmodellnek számított. A 914-es a Motor Trend év importautója volt 1970-ben. Egy 914/6 GT nyerte meg a GTS osztályt, és hatodik lett a 24 órás Le Mans-i versenyen 1970-ben.

Vásároljon Porsche 914 klasszikust az E&R Classics-nál

Az első számú prioritás az Ön számára megfelelő Porsche megtalálása. Álmai autója keresése gyakran az interneten kezdődik. Az ERClassics mindent megtett azért, hogy képet adjon az autókról, így a saját oldalunkon minden autót ellátunk fotóriporttal, 360 fokos képekkel, videóval és háttérinformációkkal az autóról. Inkább fizikailag nézné meg az autót? Ezután meglátogathatja bemutatótermünket a hollandiai Waalwijkban. Tekintse meg weboldalunkat a nyitva tartásról.

Vegyél egy klasszikus Porsche 914-et

Kiváló minőségű Porsche 914 klasszikus autók az E&R Classics-nál

Minden általunk kínált klasszikus autót, beleértve a Porsche 914-et is, összevetjük egy 125 pontot tartalmazó listával. Ezt az értékelést egyik saját technikusunk végzi el. Az ERClassics számára nagyon fontos a tökéletes állapotú klasszikus autók szállítása. Az általunk kínált klasszikus autók ezért kiváló minőségűek. Ha többet szeretne tudni egy klasszikus autó karbantartásáról, vagy kíváncsi arra, hogy mit csinálnak a klasszikus autók műhelyeinek szerelői, kattintson itt.

Cserélje le vagy adja el Porsche 914 klasszikus autóját

Az ER Classicsnál természetesen vásárolhat Porsche 914-et, de lehetőséget kínálunk jelenlegi klasszikus autója eladására vagy cseréjére is. Ha további információra van szüksége klasszikus autója eladásával vagy kereskedésével kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot klasszikus autók szakértői. Természetesen felkeresheti bemutatótermünket is, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

Eladja vagy elcseréli a Porsche 914-et?

Karbantartás egy klasszikus autón

Természetesen minden autónak szüksége van karbantartásra, és néha előfordulhat, hogy valamit javítani kell. Nincs ez másként egy klasszikus autó esetében sem. Mivel szereti klasszikus autóját kiváló állapotban tartani, fontos egy jó garázs. Bármelyik garázs tud Önnek karbantartást biztosítani, de néha csak egy kis specialitásra van szüksége, akkor dönthet úgy, hogy elviszi klasszikus autóját egy klasszikus autó műhelybe, ahol 1 klasszikus autó márkára vagy típusára összpontosítanak. A szerelők gyakran ugyanazokkal a klasszikus autókkal dolgoznak, így ezeknek a klasszikus autóknak a karbantartására vagy javítására szakosodtak.

Az ER Classics a megfelelő klasszikus Porsche 914-et kínálja az Ön számára!

Raktárkészletünkért kattintson ide

Milyen előnyökkel jár az ER Classics Porsche 914 classic vásárlása?

- Porsche klasszikusok nagy választéka eladó
- Minden klasszikus autót alaposan átvizsgáltunk saját műhelyünkben
- Saját műhely 20 szerelővel
- Regisztráció és ellenőrzések
-Szállítás az egész világon az ajtóig
- Kiváló minőség és szolgáltatás
- Beváltási lehetőségek
- Az ügyfelek 8.9-re értékelnek minket

Európa első számú online klasszikus autókereskedése

Ha egy gyönyörű, új Porsche 914-et keres, a klasszikus autók egyik szakértője segít Önnek. Az ERclassics 2008 óta a klasszikus autók vásárlására és eladására specializálódott, és méltán mondhatja magát Európa első számú klasszikus autókereskedésének.