Március 29. (nagypéntek) A BEmutatóterem NYITVA - Március 31. és Április 1. (Húsvét) BEmutatóterem ZÁRVA - április 7. vasárnap EXTRA NYITVA 10:00-14:00
Menj a leltárba Adja el az autómat

Porsche 911 (1984 - 1989)

A Porsche 911-es sorozat biztos jövője előtt 1983-ban megjelent a sikeres SC-sorozat helyettesítője. Ez volt az 1984-es modellév, a 911 3.2 Carrera, a Carrera név újjászületése 1975 óta először. A 911 3.2 Carrera volt az utolsó iteráció az eredeti 911-es sorozatban, minden későbbi modell új karosszériát kapott új fékekkel, elektronikus és felfüggesztési technikák. Egy magasabban elhelyezett motort használtak, 3.2 literes vízszintesen ellentétes lapos hathengerrel. Az új, 3164 köbcentis térfogatot a 95 mm-es furattal (az előző SC modellből) és az 1978-as Turbo 3.3 főtengelyes 74.4 mm-es lökettel kombinálva érték el. A 915-ös sebességváltót az SC sorozatból vették át az első 3 modellévben. Új szívócsonkot és kipufogórendszert vezettek be. 1987-ben a Carrera új, 5 sebességes váltót kapott a Getragtól, G50 típusszámmal. Ez a valamivel nehezebb változat hidraulikusan működtetett tengelykapcsolóval rendelkezett.

A motor teljesítményét 207 lóerőre növelték 5900 ford./percnél az Egyesült Államokban szállított autóknál, és 231 LE-re 5900 ford./percnél a legtöbb más piacon. A 911 ezen változata 0 másodperc alatt gyorsul 97-ról 5.4 km/h-ra, végsebessége pedig 240 km/h. A tárcsafékeket megnövelték és továbbfejlesztették, olajos láncfeszítőket szereltek a motorra. A motor járása és megbízhatósága javult az üzemanyag- és gyújtásvezérlő alkatrészek Bosch Motronics 2 Digital Engine Electronics rendszerrel rendelkező L-Jetronic-ra való frissítésével.

A Carrera év során három alapmodell volt elérhető; a kupé, a targa és a kabrió. Nagyon szerény kozmetikai változtatásokat hajtottak végre a Carrera élettartama során, 1986-ban megjelent az újratervezett műszerfal, nagyobb légkondicionáló csatornákkal. Az 1987-es Carrera Club Sport (340 gyártmány) egy gyűjthető 911-es, amelyen egy tervrajzos motor kapott magasabb fordulatszámot. Az elektromos ablakokat, az elektromos üléseket és a rádiót eltávolították, hogy 50 kg-ot megspóroljanak. A 911 Speedstert, a Cabriolet alacsony tetős változatát 1989 januárja és 1989 júliusa között korlátozott számban gyártották keskeny karosszéria és Turbo megjelenésű autóként. 1989 őszén a 911 jelentős fejlődésen ment keresztül, a Porsche 964 bemutatásával.

Vásároljon Porsche 911 klasszikust az E&R Classics-nál

Az első számú prioritás az Ön számára megfelelő Porsche megtalálása. Álmai autója keresése gyakran az interneten kezdődik. Az ERClasics ezért mindent megtett, hogy a lehető legteljesebb képet adjon az autókról. például a weboldalunkon minden autóhoz fotóriport, 360 fokos kép és videó is tartozik. Ezen kívül minden autóhoz háttérinformáció is tartozik. Inkább fizikailag nézné meg az autót? Ezután meglátogathatja bemutatótermünket a hollandiai Waalwijkban. Tekintse meg weboldalunkat a nyitva tartásról.

Vegyél egy klasszikus Porsche 911-et

Kiváló minőségű Porsche 911 klasszikus autók az E&R Classics-nál

Minden általunk kínált klasszikus autót, beleértve a Porsche 911-et is, összevetjük egy 125 pontot tartalmazó listával. Ezt az értékelést egyik saját technikusunk végzi el. Az ERClassics számára nagyon fontos a tökéletes állapotú klasszikus autók szállítása. Az általunk kínált klasszikus autók ezért kiváló minőségűek. Ha többet szeretne tudni egy klasszikus autó karbantartásáról, vagy kíváncsi arra, hogy mit csinálnak a klasszikus autók műhelyeinek szerelői, kattintson itt.

Cserélje le vagy adja el Porsche 911 klasszikus autóját

Az ER Classicsnál természetesen vásárolhat Porsche 911-et, de lehetőséget kínálunk jelenlegi klasszikus autója eladására vagy cseréjére is. Ha további információra van szüksége klasszikus autója eladásával vagy kereskedésével kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot klasszikus autók szakértői. Természetesen felkeresheti bemutatótermünket is, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

Porsche 911 eladása vagy cseréje?

Karbantartás egy klasszikus autón

Természetesen minden autónak szüksége van karbantartásra, és néha előfordulhat, hogy valamit javítani kell. Nincs ez másként egy klasszikus autó esetében sem. Mivel szereti klasszikus autóját kiváló állapotban tartani, fontos egy jó garázs. Bármelyik garázs tud Önnek karbantartást biztosítani, de néha csak egy kis specialitásra van szüksége, akkor dönthet úgy, hogy elviszi klasszikus autóját egy klasszikus autó műhelybe, ahol 1 klasszikus autó márkára vagy típusára összpontosítanak. A szerelők gyakran ugyanazokkal a klasszikus autókkal dolgoznak, így ezeknek a klasszikus autóknak a karbantartására vagy javítására szakosodtak.

Az ER Classics a megfelelő klasszikus Porsche 911-et kínálja az Ön számára!

Raktárkészletünkért kattintson ide

Milyen előnyökkel jár az ER Classics Porsche 911 classic vásárlása?

- Porsche klasszikusok nagy választéka eladó
- Minden klasszikus autót alaposan átvizsgáltunk saját műhelyünkben
- Saját műhely 20 szerelővel
- Regisztráció és ellenőrzések
-Szállítás az egész világon az ajtóig
- Kiváló minőség és szolgáltatás
- Beváltási lehetőségek
- Az ügyfelek 8.9-re értékelnek minket 

Európa első számú online klasszikus autókereskedése

Ha egy gyönyörű, új Porsche 911-et keres, a klasszikus autók egyik szakértője segít Önnek. Az ERclassics 2008 óta a klasszikus autók vásárlására és eladására specializálódott, és méltán mondhatja magát Európa első számú klasszikus autókereskedésének.