NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

December 6., vasárnap EXTRA NYITVA 12: 00-16: 00 között
Menj a leltárba Adja el az autómat

MG TD

Az MG TD (1950) kombinálta a TC hajtásláncát, egy módosított hipoid hajtású hátsó tengelyt, az MG Y típusú futóművet, a megszokott T típusú karosszériát és az MG Y típusú szalon tekercsrugóit használó független felfüggesztést: 1950-es út -tesztjelentés, amely a "legszembetűnőbbnek" nevezi az ebből következő "átalakulást ... a lovaglás kényelmében". A vállalat sikeres, 1 literes szalonjából a TD-hez emelték a (még mindig nagy sebességfokozatú) fogaslécet és fogaskerék-kormányt is. Ezenkívül a TD kisebb, 15 hüvelykes tárcsa típusú országúti kerekeket, egy bal oldali meghajtású opciót, valamint alapfelszereltségű lökhárítókat és felüljárókat tartalmazott. Az autó szintén 5 hüvelyk (130 hüvelyk) szélesebb volt, 50 hüvelykes nyomtávval.

MG Classic autók eladó

A sofőr számára az "időjárás-védelem" az akkori mércével mérve jó volt. Az éjszakai vezetéshez a műszervilágítás "hatékony volt, de nem káprázatos, halványzöld fényhatással". Még mindig nem volt üzemanyag-mérő, de a 11 brit gallon tartály űrtartalom kb. 300 mérföldes távolságot adott az üzemanyag-feltöltések között, és a homlokzaton lévő zöld fény "figyelmeztetést" villantott, amikor az üzemanyagszint körülbelül 2½ brit gallonra csökkent.

Az 1950-ben a TD MkII-t a szabványos autó mellett gyártották, és egy 8.0: 1 tömörítési arányt használva, egy 57 bhp értéket 5500 fordulatszámon. A magasabb tömörítési arányú motort az exportpiacokkal szem előtt tartották, és nem lett volna alkalmas az Egyesült Királyságban, ahol a háborús üzemanyag-korlátozások folyamatos működésének köszönhetően a vásárlók még mindig az 72 oktán "Pool benzin" -re korlátozódtak. A TD MkII szintén kétkomponensű tüzelőanyag-szivattyúkat, felülvizsgált csappantyúkat és magasabb hátsó tengely arányt tartalmazott
Közel 30,000 TD-eket állítottak elő, köztük az 1700 Mk II modellekről, amikor a sorozat 1953-ben végződött, kivéve az 1656-ot, az 23,488-t az Egyesült Államokba. A fő panasz, hogy az amerikai tulajdonosok az Egyesült Államokban értékesített MG T-vel rendelkeztek, az a brit 12 volt rendszer, amelyet nehéz megfizetni, amikor egy fejlámpa és más elektromos elemek lebontottak. Kisebb panaszai voltak a víz- és üzemanyagmérő hiányában is. Ám általánosságban a felmérések során az amerikaiizált MG T tulajdonosai pozitívabb megjegyzéseket tettek, mint a negatív. Az 0-60mph idő 22.7 másodperc volt a népszerű mechanika szerint.

MG TD vásárlása?

A The Motor magazin által 1952-ben tesztelt példa maximális sebessége 77 mph volt, és 0, 60 mph (97 km / h) 18.2 másodperc alatt gyorsulhat fel. Az üzemanyag-fogyasztás császári gallononként 26.7 mérföld volt.

Az 1998-ben az MG TD gyártásával kapcsolatos jogokat, szellemi tulajdonjogokat és védjegyeket a TD Cars Sdn Bhd Malajziában szerezte be, hogy a TD-sorozat TD2000-ként reprodukálja.

MG TD

E & R Classics, az MG klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez


Milyen előnyei vannak az MG TD autó vásárlásának az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztés és belső eljárások az MG TD autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- Az MG TD autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk