NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Vásárolja meg klasszikus autóját biztonságosan az interneten | Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon | A covid-19 előírások miatt bemutatótermünk zárva tart
Menj a leltárba Adja el az autómat

Jaguar XK150

A Jaguar XK150 egy sportautó, amelyet 1957-1961 között gyártott a Jaguar, mint az XK140 utódja. Az XK150 OTS (Open Two Seat) roadster eredetileg Fix Head Coupé és Drophead Coupé változatként 1958-ban jelent meg. A kupék minimális hátsó ülésekkel voltak felszerelve.

Jaguar Classic autók eladó

Bár családja hasonlít az XK120-hoz és az XK140-hez, az XK150-et radikálisan átdolgozták. Egy darabos szélvédő váltotta fel az osztott képernyőt, és a szárnyvonal már nem esett olyan mélyen az ajtóknál. A kiszélesített motorháztető szárnyakig kinyílt, és a Roadsteren a szélvédő keretét 1 hüvelyknyivel hátrébb tették, hogy a motorháztető hosszabb legyen. Az autó vörös, gyöngyszürke, fehér, indigókék, Claret, Cotswold kék, fekete, ködszürke, Sherwood Green, Carmen Red, British Racing Green, Cornish Grey és Imperial Maroon színekben volt kapható. Az XK4 dió műszerfalát bőr műszerfal helyettesítette. A korai Drophead Coupéson az alumínium középső műszerfal panelen X mintázatú metszet volt, hasonlóan a korai 140 E-típushoz. A vékonyabb ajtók több belső teret adtak. A felfüggesztés és az alváz nagyon hasonlított az XK3.8-hez, kormányzása fogas-fogaskerékkel történt. A szokásos motor a 140 literes DOHC Jaguar egyenes-3.4 volt, 6 SAE lóerővel, 180 fordulat / perc sebességgel, de a legtöbb autó olyan SE motorral volt felszerelve, amelynek módosított hengerfejével (B típus) és nagyobb kipufogószelepekkel 5750 SAE lóerős teljesítményre 210 fordulat / perc. Két 5500 hüvelykes SU HD1.75 porlasztót telepítettek. Míg az első XK6-esek lassabbak voltak, mint elődeik, 150 tavaszán a hiányt korrigálták egy 1958 literes "S" motorral, amelynek három 3.4 hüvelykes SU HD2 porlasztója és egyenes portos hengerfeje az igényelt 8 SAE teljesítményt növelte. 250-ban a 1960 literes motor 3.4 literesre unatkozott, ezt az opciót normál dallamban 3.8 lóerősre, "S" formában 220 lóerősre értékelték. Egy 265 literes 3.8S a 150 km / h sebességet képes elérni, és kb. 135 másodperc alatt 0-ról 60 mph-ra képes haladni. A négykerekű tárcsafékű Dunlop 7 először jelent meg, bár elméletileg lehetőség volt dobokkal rendelkező autó megrendelésére. Az XK12 gyártása 150 októberében fejeződött be, és összesen 1960 Roadstert, 2265 FHC-t és 4445 DHC-t gyártott.

Jaguar XK150 vásárlása?

Az 250bhp 3.4 literes XK150S FHC-t korlátozott csúszási különbséggel tesztelték a motor a 1959-ben. Az 132 mph sebessége 0-ről 60 mph-re gyorsult, 7.8 másodpercben. A császári gallononkénti 22.0 mérföldek üzemanyag-fogyasztását rögzítették. Abban az időben volt a leggyorsabb zárt autó, amit a magazin valaha is teljes útvizsgára tett.

Jaguar XK150

E & R Classics, a Jaguar klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyei vannak a Jaguar XK150 autó vásárlásának az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztés és belső eljárások a Jaguar XK150 autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A Jaguar XK150 autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk