Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Október 3 (német egységnap) NYITVA - Október vasárnap 4 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)
Menj a leltárba Adja el az autómat

BMW M sorozat

E30 M3
Az 3 E30 3 sorozatán alapuló M1986 csak Coupé és Cabriolet verziókban volt elérhető. Az E30 M3 a BMW S14 inline-4 motort használta. Az 1988-ben bevezették a sportosabb "Evolution" modellt. Nagyobb kerekei, vékonyabb hátsó és oldalsó ablaküvege, könnyebb csomagtartó fedele és egy extra hátsó spoiler volt. Később egy hatalmasabb és könnyebb "Sport Evolution" modellt követett, korlátozott mennyiségű 600 egység és 786 kabriolett gyártásával.

Eladó BMW klasszikus autók

E36 M3
Az E36 M3 1992 februárban debütált. Ez volt az első M3 modell, amelyet egy 2990cc S50 hathengeres motor hajtott, jó az 210kW számára. A BMW eredetileg csak kupéként kaphatóként mutatta be az M3 kabriolett és állomás verziókat az 1994-ben. A BMW az M3 GT-t is korlátozott számban gyártotta az 1994-ben. Az összes GT brit versenyzöld volt, és 291 hp 3.0 liter motorral rendelkeztek. Az 1995 végén az M3 kupéját és szedánját az 3.2 L S50B32 Inline hatmotoros, új kerekekkel és egy 6 sebességű sebességváltóval szereltük fel. A kabriolett ezeket a változásokat csak 1996 februárjában kapta meg. A legtöbb E36 M3-ot a Regensburgi üzemben gyártották. Néhány alacsony nyomású, alacsony nyomású M3 készüléket építettek a Rosslyn BMW gyárban, Pretoriaban, Dél-Afrikában. Összesen 46.525 kupákat, 12.144 kabriolettákat és 12.603 ?? szedánokat állítottak elő. Az állomás gyártása 1997 decemberében leállt, a kupé megállt 1998 későn, és a kabrió december 1999-ben állt le. Az M36 E3 alvázát a Car & Driver vizsgálata alapján az 90-ek egyik legjobbjának tartották. Jó kezelhetőségéről és egyensúlyáról ismert, hogy az autó népszerű a versenyzők és a rajongók körében.

E28 M5
Az első BMW E28 M5 debütált az amszterdami autókiállításon, a 1985 februárban. Ez a szedán hasznos teherbírású autó iránti kereslet eredménye, de egy sportautó megjelenése volt. Az 535i alváz különböző mechanikai változásokkal rendelkezik. Elsősorban az M88 / 3 motor, amely abból a motorból származik, amelyet az M1-ben használtak. Az Amerikában értékesített autók ennek a motornak a S38 kibocsátás-barát változatával voltak felszerelve. Akkoriban az E28 M5 volt a leggyorsabb szedán a világon. Az első generációs M5-t kézzel készítették a müncheni Preussenstrasse-ban, az 1986-i nyári vakáció előtt. Később az M5 gyártását a Garchingi Daimlerstrasse-ba költöztették, ahol a többi is kézzel készült. Az európai és dél-afrikai M5 modellek az M88 / 3 motort használták. Az 1988 észak-amerikai modelljei az S38B35 motort használták, katalizátorral felszerelve.

BMW M sorozatot vásárol?

E34 M5
Az E34 M5-t 1988 szeptember és 1995 szeptember között gyártották. Az autót kézzel készítették a BMW M GmbH-nál, a németországi Garchingben, és a BMW Dingolfing üzemében gyártott E34 alvázon alapult. A standard E34 külső részén az első és hátsó lökhárítók és az oldalsó billenőpanelek egyedi változások voltak. A belső rész specifikus M5 és váltó fejtámlákkal rendelkezik. Az 1992-ben bemutatták a bal oldali ötajtós Touring verziót. Az E34 M5 Touring volt a BMW M Division első autója, valamint az utolsó kézzel készített M-autó.

BMW M sorozat

E & R Classics, a BMW klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyei vannak egy BMW M sorozatú autó vásárlásának az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások a BMW M sorozatú autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A BMW M sorozatú autó teljes restaurálása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk