NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

December 6., vasárnap EXTRA NYITVA 12: 00-16: 00 között
Menj a leltárba Adja el az autómat

BMW M sorozat

E30 M3
Az E3 30-sorozaton alapuló M3 1986-tól csak kupé és kabrió változatban volt kapható. Az E30 M3 a BMW S14 inline-4 motort használta. 1988-ban bemutatták a sportosabb "Evolution" modellt. Nagyobb kerekei voltak, vékonyabb hátsó és oldalsó ablaküveg, könnyebb csomagtartófedél és egy extra hátsó spoiler. Később egy erősebb és könnyebb "Sport Evolution" modellt követtek, korlátozott 600 egység és 786 kabrió gyártásával.

Eladó BMW klasszikus autók

E36 M3
Az E36 M3 1992 februárjában debütált. Ez volt az első M3-as modell, amelyet 2990 köbcentis S50 hathengeres motor hajtott, jó 210 kW-os teljesítményre. A BMW eredetileg csak kupéként volt kapható, 3-ben mutatta be az M1994 kabrió és állomásos változatokat. A BMW 3-ben korlátozott számban gyártotta az M1994 GT-t is. Minden GT British Racing Green volt, és 291 LE 3.0 literes motorral rendelkeztek. 1995 végén az M3 kupét és a szedánt 3.2 literes S50B32 Inline hatmotoros, új kerekekkel és hatfokozatú sebességváltóval szerelték fel. A kabrió csak 6 februárjában kapta meg ezeket a változásokat. A legtöbb E1996 M36-at a regensburgi üzemben gyártották. Kis számú alacsony tömörítésű, alacsony nyomású M3-at építettek a dél-afrikai Pretoriában, a Rosslyn BMW gyárában. Összesen 3 kupét, 46.525 kabriót és 12.144 ?? szedánt gyártottak. Az állomás gyártása 12.603 decemberében, a kupé 1997 végén, a kabrió pedig 1998 decemberében állt le. Az E1999-os M36 alváz a 3-es évek egyik legjobbjának számított a Car & Driver tesztjei szerint. A jó kezelhetőségéről és kiegyensúlyozottságáról ismert autó népszerű a versenyzők és a rajongók körében.

E28 M5
Az első BMW E28 M5 1985 februárjában debütált az amszterdami autószalonon. Ez egy szedán hasznos terhelésű autó iránti kereslet eredménye volt, de egy sportautó megjelenése. Az 535i futómű különféle mechanikai változtatásokat hajtott végre. Főleg az M88 / 3 motor, amely az M1-ben használt motorból származik. Az Amerikában értékesített autókat ennek a motornak az S38 emisszióbarát változatával szerelték fel. Akkor az E28 M5 volt a leggyorsabb szedán a világon. Az első generációs M5-et kézzel készítették Preussenstrasse-ban / Münchenben az 1986-os nyári vakáció előtt. Később az M5-ös gyártmányt a garchingi Daimlerstrasse-ra helyezték át, ahol a többit is kézzel készítették. Az európai és dél-afrikai M5 modellek az M88 / 3 motort használták. Az 1988-tól észak-amerikai modellek az S38B35 motort használták, amely katalizátorral volt felszerelve.

BMW M sorozatot vásárol?

E34 M5
Az E34 M5-et 1988 szeptemberétől 1995 augusztusáig gyártották. Az autót kézzel gyártották a BMW M GmbH-ban, a németországi Garchingban, és a BMW dingolfingi üzemében gyártott E34 alvázra építették. Az E34 szabvány külsején egyedülálló első és hátsó lökhárítók, valamint oldalirányú lengőkarok változtak. A belseje különleges M5 és váltókar fejtámlákat kapott. 1992-ben egy baloldali ötajtós Touring változatot mutattak be. Az E34 M5 Touring volt a BMW M Division első autója, valamint az utolsó kézzel épített M-autó.

BMW M sorozat

E & R Classics, a BMW klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyei vannak egy BMW M sorozatú autó vásárlásának az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások a BMW M sorozatú autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A BMW M sorozatú autó teljes restaurálása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk