Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1958 Mercedes Benz 190SL
1958-as Mercedes Benz 190SL-t vagy 190-től 1955-ig tartó Mercedes 1963SL-t szeretne vásárolni? Jó helyre jöttél. Az ER Classics örömmel ad értékes vásárlási tanácsokat. Először vessünk egy pillantást ennek az autónak a történetére. Max Hoffman, a Mercedes amerikai importőre abban az időben rábeszélte a német autógyártót, hogy készítsen egy egyszerűbb, olcsóbb, nyílt modellt, amely kiegészíti a széles körben elterjedt 300SL Gullwing modellt. A kapott autó a Mercedes Benz 190SL lett, amelyet az 1954-es NY Autószalonon mutattak be. Ezután, mindössze 15 hónappal később, a produkciós verzió az 1955-ös genfi autókiállításon kerül bemutatásra. Míg az autó nagy része változatlan maradt, számos esztétikai szempont megváltozott. A 300SL ára kezdetben 7460 dollár volt, míg a Mercedes 190SL mindössze 3990 dollár volt. Ennek eredményeként az 190SL majdnem 300: 8-re felülmúlja a 1SL-t.
Keresek egy klasszikus Mercedes-t?
Legjobb évében, 1956-ban összesen 4,032 darabot állítottak elő, és a gyártása során körülbelül 25,881 1958 darabot engedtek szabadon. Az 190-as Mercedes Benz 2722SL esetében 1958 darab kerülne ki a gyárból. Ha 1957-as Mercedes roadstert szeretne vásárolni, akkor nagyon kevés különbség van az 1958-es és 1957-as modellek között. Valójában 1958 végén a piros jelző lencsék az amerikai piacon felváltották a borostyánszínű lencséket, miközben a stop és a hátsó lámpák közötti elválasztó sávot is eltávolították. Talán a legjelentősebb változás 1958 júliusában volt, amikor új jelző- és parkolólámpákat állítottak elő az USA-verziókhoz. Az 190-as Mercedes Benz 3SL nagyszerű gyűjtői autó, valamint mindennapi sofőr az európai autórajongók számára. Vásárláskor ügyeljen arra, hogy a szerelőket egy harmadik fél ellenőrizze. A mechanika ellenőrzését követően a potenciális vásárlók ellenőrizni akarják a rozsdára hajlamos területeket, mivel az 1958-as 190SL és más év modellek hajlamosak bizonyos helyeken rozsdásodni.