Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E típus
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E típus
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E típus
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E típus
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E típus
- 1965 Jaguar XKE
1954 Jaguar XK120 fix fejű kupé
A 1954 Jaguar Az XK120 Fix Head Coupe kiváló példa erre Jaguars minőségi mérnöki és időtálló tervezés. Ellentétben a Roadsterrel, amely nem nyújtott védelmet az elemekkel szemben, és a DHC modellekkel, amelyek 2 évszakos vezetést kínáltak, az FHC egész évben olyan autót biztosított a vezetőknek, amely nemcsak stílusos és erőteljes, de megfizethető is volt. Az FHC a költségek töredékéért volt elérhető a DHC -hez és a Roadsterhez képest, és még mindig nem érte el a összehasonlítható Ferrari árának harmadát. 3 literes, vízhűtéses, soros 3.4-os motorja 6 lóerős, és 160-0-nál kevesebb, mint 60 másodperc. Az Jaguar Az XK120 képes volt 120 km / h -t meghaladó végsebességet elérni. Míg az 1954 Jaguar Az FHC lényegesen ritkább, mint a Roadster és a DHC, ma már töredékében megtalálható a hasonló átalakítható XK120 -as autók költsége.
Klasszikus vásárlást tervez Jaguar?
Van néhány dolog, amelyet ellenőrizni kell az 1954 -ben Jaguar XK120 fix fejű kupé vásárlás előtt. Mint minden klasszikusnál Jaguars, ellenőrizze a rozsdát. A legtöbb XK120 autón valamilyen típusú karosszéria rozsda látható, amit nehéz lehet javítani, de mégis kivitelezhető. Ezt tartsa szem előtt, és mindig ellenőrizze a kocsit egy liftben. Mechanikailag a 3.4 literes motorok erőteljesek, erősek és jól meg voltak tervezve. A korai XK motoroknál feltétlenül ellenőrizze a fő tömítéseket, valamint az eredeti acél alátétfej tömítéseket. Emlékezzen arra is, hogy ezek az XK120 fix fejű kupé modellek nagyon nagy kormánykerekkel és hiányzó szervokormánnyal voltak felszerelve.